Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Papirbasert dødsregister

Arkivserie: Papirbasert dødsregister
Daglig ansvar: Sekretær i adm. enhet helse, omsorg og barnevern
Arkiv: Bardu kommune
Journalførende enhet: Sekretær i adm. enhet helse, omsorg og barnevern
Innhold: Ajourført register over dødsmeldinger: navn, fødselsår, dødssted, - dag og år, bosted , dato for mottatt melding, legens navn, dødsårsak
Tilgang for: Autorisert personale
Ordning: Kronologisk innenfor dødsår
Periode: 4 år
Oppbevaringsmedium: Papir
Fysisk plassering: Protokoll. Låsbart arkivskap i administrasjonen.
Overføring: Til bortsettingsarkiv etter behov.
Til arkivdepot etter 25-30 år.
Kassasjon Nei
Antall år til kassasjon
Type: Original
Kassasjonshjemmel:
Merknader: Oversikt over døde sendes Statistisk Sentralbyrå hvert kvartal.
Produsert i elektronisk system:
Godkjent av: Lovise Stavem
Dato: 05.05.2014

Infosikkerhet